سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        موج خندان

        شعری از

        محمدرضا آزادبخت

        از دفتر گاو یک چشم نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۳۰ شماره ثبت ۱۲۴۴۸۸
          بازدید : ۴۱۱   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        ریزترین موج برخاسته شهرم 
        ریزترین سنگ موجود در نهرم
        کوچکترین موضوع تکذیب شده این موجم 
        موج به موج طوفانی تر از جنجال من 
        موج به جنجال دخترکوچک این کوچ موجم
        مستقیم اسم کسی را مبر 
        بداقبال در آینه همیشه روی سیاه خواهد داشت
        بد موج را چگونه در آینه خواهی دید ؟
        تنها ،منتها خوشبخت ششدانگ حواس یک باورم 
        آشکار شده از خود ستایی
        مدام درگیر این موج کوچک برخاسته شهرم 
        روزی سراغم را از که خواهی گرفت؟
        در حقیقت موج خندان است 
        چندروزی است که دختر ی گمشده است 
        موج خندان و عاقبت من گمشده
        بااحترام محمدرضا آزادبخت
        پی نوشت
        آهای دوره گرد برگرد برگرد
        برگرد وبگو خدا را در کدام خورجینت پنهان کرده ای 
        بگو کدام مشرق به سمت مغرب نخواهد رفت
        لابلای فریاد افسار الاغت کج می شود 
        کمی یواشتر بگذار جای تو خدا در خورجین فریاد بزند
        بگذار جای تو خدا بگوید 
        دوره گرد دیگر به مشرق نخواهد رفت 
        آهای دوره گرد سوخته ی دست کدام سرزمینی ؟
        بگو کدام خانه ات ویران شد 
        بگو گوش برای شنیدن هست
        بگو چرا خدا پنهان در خورجینت است 
        برگرد سمت صدای من 
        برگرد دور دیگر بزن 
        شاید خدایی فروخته شد 
        آهای دوره گرد خدافروش 
        خدایت را چند خواهی فروخت خریدارم 
        وسلام
         
        ۲۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0