جمعه ۲ آذر
شرم .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۱۲۴۴۰۶
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۷۴
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
بسمه تعالی
زر پرستانی که دل را خالی از غم میکنند
زندگی را ، خانه ی تاریکِ ماتم می کنند
شرمسـار از سر گذشتِ نارسای خود شوند
با تهیدستی در آخِــر ، ترکِ عـالم می کنند
دائم از شـرمِ حضورِ ما ، دچارِ غیبت اند
روی خود را از نگـاهِ آینـه کـم می کنند
هر چه می بندند راهِ مهر را بر دیگران
جنّتِ در بسته را بر خود مُسلّم می کنند
رنگِ دل ، هرگز نمی بازند تا دامانِ حشر
زندگی را ، نیک فکـرانی که خُرّم می کنند
اهل بینش ، در حـریمِ مـزرعِ سبـزِ خِـرَد
خرمنی از خوشه چینی ها فراهم می کنند
ما به زیر خاک با خود ، روی چون زر می بریم
دیگران ، زر را به روی خاک ، دِرهَم می کنند
صد هنر در شیوه ی شیرین دهانان دیده ام
سنــگ را زیبــاتر از فرهــاد ، آدم می کنند
|
|
نقدها و نظرات
|
با درود و سلام و عرض ادب و احترام محضر استاد گرانمهرم جناب دکتر محمدی عزیز سپاسگزارم از حضور سبز و حسن نظرتان حضور گرمتان مایه دلگرمی ست استاد تندرست و پیروز باشید به مهر درود های فراوان بر شما | |
|
سلام و احترام محضرتان جناب استاد خوشرو گرامی سپاس از حضور سبز و حسن نظرتان زنده باشید به مهر | |
|
سلام و احترام محضرتان جناب استاد نجفی گرامی ممنونم از حضور سبزتان از حسن نظر شما سپاسگزارم زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و آموزندهست..
سلامت و ثروتمند باشید