پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
┉❈♡﷽♡❈┉
بر پیامآورِ خدا ، صلوات
بر دلِ پاکِ مصطفی ، صلوات
بر محمّد ، سفیرِ نور ، سلام
بر نَبی ، عاشقِ صبور ، سلام
بر دوچشمِ "ستاره دوست" ، درود
بر طلوعی که "لاله روست" ، درود
بر رسولِ یگانه حق ، صلوات
بر رُخِ سوره ی عَلَق ، صلوات
بر پدیداری ِ اخلاص ، سلام
بر نَفسهای گُلِ یاس ، سلام
بر قرارِ دلِ یتیم ، درود
بر شَهِ جَنّتُ النَعیم ، درود
بر شروعِ خوشیِ جان ، صلوات
بی شمارنده بیکران صلوات
بر شفابخشِ هر مریض ، سلام
شاهِ دلهاست بر عزیز سلام
بر عروجِ طنینِ مهر ، درود
بر سرافرازیِ سپهر ، درود
بر علمدارِ محبّت ، صلوات
بر همین آیه ی رحمت ، صلوات
بر سروشِ صلح و خنده سلام
بر رسولِ هنرآکنده سلام
بر شُکوهِ سَرِ افلاک ، درود
بانی و باورِ لولاک ، درود
بر مباهاتِ انبیاء صلوات
بر تجلیِّ کبریاء صلوات
بر حضورِ ربیعِ ناب سلام
بر عبورِ روانِ آب سلام
بر محمّد دل است نبضِ درود
صلوات و سلامِ سبز و درود
❣️اللّهم صَلِّعَلیمُحَمَّدِِوَآلِمُحَمَّدِِوَعَجّلفَرَجَهُم❣️
🍃🌸🍃عیدتانمبارک🍃🌸🍃
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
|