يکشنبه ۴ آذر
روزمرگی شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ۰۰:۵۶ شماره ثبت ۱۲۳۷۳۷
بازدید : ۱۶۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
میان روزنه ها
دور همه دامنه ها
رها، سرگردان
و پرِ کاهی چون!
سفر از ساعت ها
اسیر عادت ها
بی هوا، پرسه زنان، لب رختگاهی گود!
زندگی در قدم است
هر قدم در جهتی
جهتِ رو به جلو! نوک پیکانی شد.
نفرات پشت به پشت
ناتوان، دانه درشت
عمر دنیا گذراست
همه اسبابیم! خُرد.
برهیم ایل و تبار دست بدست مایه ی کار
کاخها کوخ شوند
نور که رفت در شبِ تار
هر که خوب است،کنار!
یاوه گویان را گوی
اگر این جام پر است،
سور مستان را کو!؟
صلح...
شاد، شانه چو دست
زلف یاری خندان
به نوازش بطلب
سر شامگاهی، صبح
و درین چرخ عظیم
چشم در چرخش و
بیم...
که سرانجام چه شد؟
شد تمام!
هر چه که دید.
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بر استاد گرامی سپاس از حضور گرمتان پاینده بمانید | |
|
درود بر بانوی عزیز سپاس از حضور شما مانا بمانید | |
|
درود بر محضر استاد عزیزم سپاس از نظر مهرتان مانا بمانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
خورشید تابان خراسان، ضامن آهو ، یاوردرمانگان و بیچارگان
حضرت امام رضا علیه السلام
را تسلیت عرض می نمائیم