يکشنبه ۴ آذر
از هیچ تو را افراشتم شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۵۸ شماره ثبت ۱۲۶۲۲۰
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
تا استخوانم سوختم
رفتنت را بزم بود.
مثل خورشید میدرخشیدی،ولی!
من خود تو را افروختم.
دفن کردم غربتت در خاک سرخ
روز نخست.
جای تو، از چای سبز انداختم.
دوده از رخسار خسته ت کی زدود؟
و بگو از آنچه من برداشتم؟!
تیله تیره های چشمانت
جلا دادم، خودم پرداختم.
نقش کردم لعبتی با نام تو
این هم بهایش،
چون خودم
از هیچ تو را افراشتم!
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاسگذارم مانا بمانید | |
|
درود بر استاد عزیزم سپاس از نظر مهرتان پاینده بمانید | |
|
درود بر استاد بزرگوار سپاس از نظر لطف شما پیروز بمانید | |
|
درود بر جناب نجفی بزرگ سپاس از شما پاینده بمانید | |
|
درود بر استاد گرانقدرم سپاس از نظر مهرتان جاودان بمانید | |
|
درود بر شما بزرگوارم سپاس از محبتتان پیروز بمانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید