دوشنبه ۵ آذر
در بند عشق شعری از رضا بریمانی( باراد)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ۱۱:۰۶ شماره ثبت ۱۲۳۶۸۰
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر رضا بریمانی( باراد)
آخرین اشعار ناب رضا بریمانی( باراد)
|
تا اینکه در بند عشق شوم
دربند زخم
در بند یأس و
در بند جهل
مانده ام
بند بندم از عشق تهی میشود تا نوای جنون سر دهم چون نی...
باید سودا زدگی را خواهان باشم
شاید دیوانگان مرا پذیرا باشند
مانند شیر بچگان که از خرناسه ی شغالان فراری است
من از شما ها فراریم
یک پایم در خانه ی یار بود و یک پایم در جراحت دهان یاوه گویان
که اکنون خود را دگر یارای تحمل نمی بینم
کوران، کران به پا خیزید که شما یاور ی بس مهربانید.
خاموش باش
نگذار
دریای پر تلاطم و پر موج
ساحل دور از دسترس ،تو را آسیب زند
به همین بسنده کن
که آبی هست و قایقی برای پیمودن افکارت نیست...
#رضا_بریمانی (باراد)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید بزرگوار 🌺🌺🙏