شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
شقایق را
با دو زلف نرگسش
به دار آویختند!!؟
در دشت پر از لاله ،
گناهش را عاشقی خواندند!!
از تاک انگور چهار پایه ای زیر پایش ،
کام عاشقی را به نی شکر، بر گردن عاشقش اندختند!
بعد از آن...نرگس و لاله و تاک انگور را به جان هم اندختند!!
باز ملحق وار در پی دلیل گشتم
قلم شکشتند و..
زبانم را در چاه سکوت انداختند.
7/5/2013 لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.