پنجشنبه ۲۴ آبان
شش هایکو شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۸ شماره ثبت ۱۲۲۸۱۴
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
هایکو - شماره ۱۱۰
پیامبروار
دوستت دارم..
Like a prophet,
I love you ..
یادداشت- در روایات دین مبین آمده :《 دوست داشتن زنان از خوی پیامبران است》.(الکافی. ج۵.ص۳۲۰)
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
۹۰۸
****
هایکو - شماره ۱۱۱
خیره بر عکست
غم زده ام
سکوت..
Staring at your picture
my unrest
silence..
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
۹۱۶
****
هایکو - شماره ۱۱۲
#بیهوده نیست
بی #قرار
#آسمان #وطن
The anxiety
in the sky of my land
is not without cause..
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
۹۲۳
****
هایکو - شماره ۱۱۳
به آسمان و زمین
رنگ می بخشد
لاله وحشی
Encolored are
the earth and sky
The wild tulip..
۱۴۰۲/۰۵/۲۲
۹۲۳
****
هایکو - شماره ۱۱۴
آیات چشمت
می گفت
فاذا فرغت فانصب..
The verses of your eyes
recited
Begin anew
when you are done..
۱۴۰۲/۰۵/۲۲
۹۲۵
****
هایکو - شماره ۱۱۵
زمین
خشکیده
مترسک..
The soil
dried
The scarecrow..
۱۴۰۲/۰۵/۲۲
۹۲۶
****
#مهدی_رستگاری
دفترشعر روزگاران
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس. نظر لطف شما است | |
|
درود و سپاس. لطف تون پاینده | |
|
لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار کوتاه و زیبا بودند