جمعه ۲ آذر
وجه ِ اشتراک شعری از آرزو حاجی طاهروردی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۱۸ شماره ثبت ۱۲۲۴۳۱
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر آرزو حاجی طاهروردی
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی طاهروردی
|
من دلم ، انگار نه انگار دل است
هر که آمد زخم زد
یادگاری حَک کرد و رفت
من دلم ، وجه ِ اِشتراک دارد با درخت
وجه اِشتراک دارد با زنی که اجاق کور است
که در تاربَسته ترین کنج ِ خانه ی ِ دلش
به گریه های بی موقع می گفته :
هیس! درد را قنداق کرده ام
فعلا خوابیده است
من نیز
حضانتِ طفلی را بر عهده دارم
که دنیا برایش جاذبه نداشت وُ زاده نشد
والسلام …این شعر هم تمام شد
ولی نه صبر کن
گفتم جاذبه …چشم تو یاد ِ من افتاد
مثل رعد و برق
مثل لحظه ای که صدا اوج میگیرد در ترانه ای غمگین
رعشه به جان ِ من افتاد
دیدی!…هم با زمین ، هم با آسمان
دلم وجه مشترک داشت؟
کافی ست پای تو در میان باشد
من دلم ،
با هرچه محال است و غیر محال وجه اشتراک دارد ....
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس فراوان ادیب بزرگوار برقرار باشید | |
|
سلام و عرض ادب طاهره جان سپاسگزارم از لطف شما | |
|
درود و سپاس فراوان استاد عزیزم بعداز مادرم شما بزرگترین مشوق من بودید در نگارش زنده باشید | |
|
درود بر شما جناب سبکبار | |
|
درود و سپاس از حضور پر مهر شما ایمانه جان دختر مهربان و زیبا برقرار باشید | |
|
درود و سپاس فراوان از حضور پر مهر شما استاد عزیز | |
|
درود و سپاس فراوان زهره جان برقرار باشید | |
|
سلام و عرض ادب استاد سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
درود و سپاس فراوان به روی چشم ادیب بزرگوار برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.