دوشنبه ۲۸ آبان
ندا شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ۰۷:۳۴ شماره ثبت ۱۲۲۰۲۷
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
دلم از کلِ جهان عشقِ تو را می خواهد
از تنِ روحِ تو آغوشِ خدا می خواهد
به منِ منزویِ شهرِ ریا رحمی کن
اندکی سینهٔ غمدیده صفا می خواهد
حاصلِ پاکی و فهمیدنمان غربت شد
شهرِ پرکینه چه از طاقتِ ما می خواهد؟!
هر بلایی سرمان خواسته او آورده است
جالب این جاست که ما را سرِ پا می خواهد
می توان نان شد و با خونِ عزیزان تر شد
اندکی یار فروشی و ادا می خواهد
کلِ اندوختهٔ عمرِ من این جا جان شد
طلبش کن فقط ای ماه ندا می خواهد
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود بانوی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای محمدی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای استکی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای خوشروی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای کاظمی نیک گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم زند گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای حاجی پوری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای نظری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای آزادبخت گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم دهقانی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای نجفی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم خوش روش گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای اکرمی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم معادی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای انصاری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای ابراهیمی اصل گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم انصاری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم عاشوری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود بانوی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای نیشابوری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای آزادبخت گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای کریمیان گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما