شنبه ۳ آذر
مستی شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ۱۰:۰۷ شماره ثبت ۱۳۲۳۲۵
بازدید : ۹۷ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
حقِ تمامِ شهر را زیبایی ات خورد
از ماهِ مغرورش چه راحت آبرو برد!
دانی چرا این شهرِ ویران دشمنت شد؟
بی رحمیِ بازارِ آن را مهرت آزرد
یک عشقِ بی غش در تو مثلِ غنچه خندید
درکش نکردند و بدونِ شِکوِه پژمرد
باید شرابش کرد و هر شب نوشِ جان کرد
انگورِ شرمت را میانِ سینه افشرد
یک جان برای گنجِ قلبت هیچ بس نیست
ای کاش می شد که برایت روز و شب مرد
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
خانم عجم
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
آقای مدهوش
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
آقای ایوری
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
آقای عبداله پور
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
آقای کریمی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
آقای دبیر
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
خانم صدری
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
آقای میرزادوست
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
خانم سمیعی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
آقای نظری سرمازه
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
خانم روشن ضمیر
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
خانم خدابنده
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
خانم حکیم هاشمی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
آقای فتحی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب جاویدان
بسیارزیباودلنشین بود