شنبه ۳ آذر
عطر سبز شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۱۳۱۰۱۸
بازدید : ۱۰۷ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
غرقِ رؤیای توام خوابِ مرا تعبیر کن
روی قلبم تیرِ غم را نرم و بی تاثیر کن
چیزِ زیبایی جهان جز آنچه می بینم نداشت
چشم هایم را به قابِ خنده ات زنجیر کن
عطرِ سبزِ روحِ نابت را به آجرها بپاش
شهرِ زیبای مرا پاکیزه از تزویر کن
پستیِ آدم نماها گوشه گیرم کرده است
هستی ات را در میانِ کوچه ها تکثیر کن
در نگاهِ قومِ سطحی عابری دیوانه ام
از نبوغ و پاکیِ آزرده ام تقدیر کن
از پسِ ابرِ جدایی ناگهان بیرون بیا
درهٔ تاریکِ دل را سخت غافلگیر کن
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 خانم عجم
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای عزیزیان
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای نظری سرمازه
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای نجفی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای اکرمی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
خانم صدری
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای انصاری دزفولی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای مدهوش
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای عبداله پور
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای کریمی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
خانم طلایی زیدی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب جاویدان
بسیارزیبابود