جمعه ۲ آذر
آدینه شعری از مصطفی خادمی صفا
از دفتر عشق نو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۱۲۱۲۲۱
بازدید : ۱۰۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مصطفی خادمی صفا
آخرین اشعار ناب مصطفی خادمی صفا
|
شاید هنوز می شود از خانه حرف زد
از خاک سرد و تیرۀ ویرانه حرف زد
از شوق دیدنت سخنی گفت با خدا
از خاطراتِ این منِ دیوانه حرف زد
هر روز و شام سخن از حسن یار گفت
از پیچ و تاب زلف تو با شانه حرف زد
باید که رنگ بادۀ غم سرخِ سرخ باد
تا مست و بی ریا درِ میخانه حرف زد
باید حجاب دیدۀ دل را شکست و باز
بی پرده بود و با تو صمیمانه حرف زد
از غم سخن بگفت و شکایت به دوست بُرد
هر هفته باز با تو غریبانه حرف زد
امشب نمی شود به تو از صبح شنبه گفت
باید که از غروب رفتۀ آدینه حرف زد
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
#شعر
|
|
نقدها و نظرات
|
همچنین درود بر شما کار با این سایت رو بلد نیستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود🌺🌺🌺
گزینهی نقد فعال است منتها بررسی کردم دیدم در اشعار قبلی جواب نظرات کاربران را ندادهاید
پس برایتان آرزوی موفقیت میکنم و به نقد نمیپردازم🙏