پری پرامید خواب های سپید
از تو به تو می گویم کابوسی غریب
شبی از ذغال
ماهی نقره ای
جبار به کمین
همسفر بیگانگانی در زمین
راه آبستن واقعه ای خطیر
نیست قابله ای برای زایش این یتیم
فرشته ی در هم شکسته با چهره ی کریه
نامش عدالت با لبخندی حقیر
کشیده زنجیر بر گردن مردمی نجیب
پری پرامید خواب های سپید
سنگ آرزو را شکسته
ابتذال واقعیتی حقیر
چه خیمه شب بازی تلخیست
استمرار این مسیر
امید روزهای روشنم بگو
هست راه رهایی ازین
بن بست ناگزیر؟
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.