سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        وام

        شعری از

        سید ظاهر موسوی

        از دفتر دل نوشته های سیدظاهرموسوی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۱۲۱۰۲۹
          بازدید : ۱۸۰   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سید ظاهر موسوی
        آخرین اشعار ناب سید ظاهر موسوی

        وام
        یک دو بوسه از دهانت وام می خواهم
        شهد لبهای تو را درجام می خواهم
        مست بوی عطر لبخند گنه کارت
        هردم از آغوش گرمت کام می خواهم
        سیب های نارست طعم دیگر دارد
        میوه های پخته ات را خام می خواهم
        می پسندم ناسزا های نگاهت را
        از دهان و دیده ات دشنام می خواهم
        خاطراتت را که بامن هم‌قدم باشد
        روی سنگ فرش خیابان شام می خواهم
        کار را هرگز در اینجا نیمه نگذارم
        انچه را آغاز شد فرجام می خواهم
        در هوای صید خویت دانه میریزم
        پای اخلاق تو را در دام می خواهم
        قهر کردی رفتی از آغوش پرمهرم
        چشم های وحشی‌ات را رام می خواهم
        سیدظاهرموسوی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۳۴
        زنده باشی شاعر بزرگوار
        هزاران درود برشما
        خندانک خندانک خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۰
        درود جناب موسوی
        بسیار زیبا بود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰
        درود بر شما جناب موسوی گرامی 🌺💐💐
        زیبا سرودید لذت بردم 💐🌺
        علی مزینانی عسکری
        دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۲۵
        سلام و عرض ادب
        خوب خدا را شکر به برجام نرسید وگرنه خیلی طولانی می شد و سید باید تحریم ها را دور می زد تا به کام دل می رسید
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۱۶
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0