پنجشنبه ۸ آذر
هوا هم دزد است شعری از نیلوفر تیر
از دفتر بی رویا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱ شماره ثبت ۱۲۰۵۰۴
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۱۴۶
|
آخرین اشعار ناب نیلوفر تیر
|
در این پنجره ها رازی نیست
شسته باران، نفس آه تو را
گوش کن، ضربان عشق ایستاده
چشم بردار از این جاده طولانی بی عابر
که شور جوانی را برده
در گریزند لحظه ها از هم
تقویمِ خط خورده
شب و روزی در گذر است
رفتنی ها رفتند
بگشای در زندان بی زندانی پوسیده
بگسل زنجیر خاطرات مبهم درهم پیچیده
ردّ آن نافذ چشمانش
ته مانده ی ناچیزی بر تن پر خواهش بی کینه
هوا هم دزد است
آخرین عطر تنت را بلعیده
|