جمعه ۲۵ آبان
میبازم به تو شعری از سید ایرج عظیمی ایرج
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۴:۱۹ شماره ثبت ۱۱۸۸۴۴
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر سید ایرج عظیمی ایرج
آخرین اشعار ناب سید ایرج عظیمی ایرج
|
آخر این قصه معلوم است، میبازم به تو
بخت ما از کرّگی شوم است، میبازم به تو
بس که گریان بودهام چشمم نمیبیند دگر
چشمت از تحصیل مصدوم است، میبازم به تو
مست میگردد جهانی با سخن های شما
حرف هایم پوچ و مسموم است، میبازم به تو
شعر هر شاعر پر از کشفست و طنازی نغز
بیت هایم نثر منظوم است، میبازم به تو
نردبان خلق بودم، زیر پا له کردنم
بخشی از عادات مرسوم است، میبازم به تو
نیستم ملحد ولی نزد مسلمانان شهر
عصمتم همواره مکتوم است، میبازم به تو
بی نصیب از یاسمن، بویش نمیبینم دگر
گرچه این بینی چو خرطوم است،میبازم به تو
چون قلم را طاقتی بر داس عزرائیل نیست
کشته این جنگ معلوم است، میبازم به تو
چون که مقسوم علیهش یک شد و چیزی نماند
سهمم از این عشق مرقوم است، میبازم به تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود