سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آبروی رفته...

    شعری از

    سید ایرج عظیمی ایرج

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۴ شماره ثبت ۱۱۷۱۶۲
      بازدید : ۱۵۳   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید ایرج عظیمی ایرج

    رفت آبرو و گشت این حال سوزناک
    تا انتها نخوان تو این شعر دردناک

    آفت به باغ دل زد و جبرا خوریم ما
    محصول تراوشات همین ذهن ترسناک

    شهوت به جای عشق ز بازار میخریم
    ترسی نداشت کاسب از این پول شبهه‌ناک

    آلت‌به‌دست، کوچه‌به‌کوچه روان شدیم
    چون کور کرده‌ایم همه، چشم های پاک

    معشوقه را به جامه‌ای تغییر میدهیم
    مجنون نمی‌شود دگر این گرگ خوش‌خوراک

    یوسف شده مضحکه خاص و عام شهر
    پرسند داده او چرا پیرهن به چاک

    گاهی نعوظ می‌کند قلب‌هایمان
    جاری‌ست جای خون در آن میل خوفناک

    ایرج بدست، خیش بکش سرزمین عشق
    شاید رها شوی تو از این حس شرمناک
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷
    درود شاعر گرامی
    میلاد با سعادت اسوه صبر و تقوی ، مظهر علم، عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت حضرت امیرالمومنین، علی بن ابیطالب علیه السلام ، مبارک باد خندانک خندانک خندانک
    سید هادی محمدی
    شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۴۹
    خندانک
    جواد کاظمی نیک
    شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷
    دورد برشما زیبابود
    احسان فلاح رمضانی
    شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۳
    درودتان خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0