دوشنبه ۲۸ آبان
🍀بهار🍀 شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵ شماره ثبت ۱۱۸۵۹۲
بازدید : ۳۰۳ | نظرات : ۶۳
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
بهار آمد ولی یارم نیامد
قرار قلب غمدارم نیامد
زمین از عطر گل ها مست کرده است
شراب روح بیمارم نیامد
🌿هواجان جاویدان🌿
|
نقدها و نظرات
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
|
🍃🌼🍃 درود شاد و پیروز باشید. 🍃🌼🍃
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوبیتی زیباییست👏🌺🌺