دوشنبه ۲۸ آبان
شکیبا شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۴۶ شماره ثبت ۱۱۸۱۹۹
بازدید : ۲۸۱ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
من تو را با خنده تنها می شناسم پس بخند
من تو را منفور غم ها می شناسم پس بخند
من که جای اشک از آن صورت خجالت می کشم
من تو را شاداب اما می شناسم پس بخند
چیز زیبایی جهان جز روی خندانت نداشت
من تو را قاب تماشا می شناسم پس بخند
زندگی هرچند با پاکیزه دل ها خوب نیست
من تو را قلبی شکیبا می شناسم پس بخند
روح پاکم لاشه ای صد بار چاقو خورده است
من تو را راه مداوا می شناسم پس بخند
گل اگر پژمرده باشد می رود زیبایی اش
من تو را با خنده زیبا می شناسم پس بخند
🌿هواجان جاویدان🌿
|
نقدها و نظرات
|
🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 🌺🌺