سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر سارا راد (ترنج)
آخرین اشعار ناب سارا راد (ترنج)
|
چُنین دنیای من چون و چِنان است
همه حال دلم ، آه و فغان است
گذشتی وز من و دوری به هرحال
پس این مهرت چرا اینگونه سان است
مرا دانی ، مرا بینی ،که اینجا؟
دلم بی تاب یار و این دمان است
شدی غافل ز من وز حال زارم
همه دنیای من حدس و گمان است
نگفتی غربتت نتوان تحمل ؟
که روحم نازک و جنس جمان است
زدی بر قلب من تو تیر مژگان
هم اکنون جور تو بر خلق عیان است
بُدم محبوب و منفور تو حالا ؟
پس اینک ، اینکه مغذوبِ زمان است
نگفتی بر من خونین جگر تو؟
که جانت بسته بر جان فلان است؟
تو گفتی بر فراقت صبر باید
همه یارم همین تاب و توان است
بگفتی قرب تو ،نزدیک نزدیک
تو دوری و همه کارم شمان است
برو وز من بشو تو این دو دستت
که این آخر نه عشق است و یَمان است
بیا وز راه عشقش باز گردیم
که این فرموده خونین دلان است
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران 🍃 لطف دارید خوشحالم که شعرم مقبول و دل انگیز واقع شد🙏🏻🌻 | |
|
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
درود بسیار متشکرم از شما لطف دارید 🙏🏻🌻🌻🌻 | |
|
درود ممنون از شما 🌻 بله حتما چرا که نه | |
|
درود متشکرم زندگیتان سرشار از زیبایی 🌻🙏🏻 | |
|
درود بسیار متشکرم خوشحالم که شعرم مورد پسند شما بود🙏🏻🌻❣ | |
|
درود بسیار متشکرم از شما و لطفتان نامتان جاودان 🌻🌻🌻 | |
|
سپاس از شما 🙏🏻🌻🌻🌻🌺🌺🌺⚘ بسیار متشکرم | |
|
درود بر شما متشکرم 🙏🏻🌺 نامتان جاودان⚘🌻 | |
|
درود بر شما بسیار متشکرم 🙏🏻🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر دل انگیزی بود
موفق باشید