مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
سه شنبه ۱۵ آبان
مثال🌾 شعری از سارا راد (ترنج)
از دفتر _چشمانت_ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۱۱۹۰۳۴
بازدید : ۳۸۸ | نظرات : ۳۲
دفاتر شعر سارا راد (ترنج)
آخرین اشعار ناب سارا راد (ترنج)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
خواستم شعری بگویم در مثال چشم یار
پرت شد کل حواسم چو بکرد چشمش خمار
جان من، یارا! نمی دانی که من کم طاقتم؟
بر دو چشمت میتوانم کرد همه عمرم قمار
سین .ر . ترنج🌱
نقدها و نظرات
درود بر شما متشکرم لطف دارید🙏🏻🌼
درود بر شما 🙏🏻🌼 بسیار متشکرم
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
درود برشما متشکرم🌼 اگر منظورتون صداست بله این شعر با صدا بنده ضبط شده 🙏🏻🌼
درود برشما بسیار متشکرم🙏🏻🌼
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.