جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مسعود میناآباد مسعود م
آخرین اشعار ناب مسعود میناآباد مسعود م
|
چشـــــم دارم
چشــــــم دارم
من در آن نقطــــه که در زیر لب تو
عقـــــده ی دل بگشایــــد ، تب و تابم بنشاند
و ندا میدهـــــدم تا به ســــــر انجـــام کشاند
بازگوید به من ازسر نهان شب تو
چشــــــم دارم
........................
مسعود اردیبهشت 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.