جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... دلم خدایا
لب می خواهد!
تب دار لبی
که آبم کند و
رود رود
در آغوش دریا
خراب...
_______
پ.ن:
دیگر نه ماه، آدم یک لاقبایی را
مثل من به خانه راه می دهد
نه چاهی اهل دل، مرا پناه!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما استادترکمان عزیز
کوتاه زیبایی بود