سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    کجا آمده ای؟

    شعری از

    حسین وصال پور

    از دفتر آزگار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۳۸ شماره ثبت ۱۱۷۲۴۵
      بازدید : ۱۳۴   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین وصال پور
    آخرین اشعار ناب حسین وصال پور

    چه شد از جشن سکوتت به صدا آمده ای
    بند و زندان بریدی و رها آمده ای ؟
    تو ک عمرت همه در لذت دنیا گذشت
    حال بر کوی خرابات چرا آمده ای؟
    قفسی تنگ به آغوش تو باز است کنون
    بلبل از پهنه گلزار به کجا آمده ای؟
    درسرایم بجز این خلوت و تنهایی نیست
    حرف خاموش اگر به این سرا  آمده ای؟
    نیست از مزرعه سبز به جز خار و خسی
    به خیال خوش اگر بهر صفا آمده ای؟
    باغبان تو گمانم که مروت نداشت
    گل پژمرده که از شاخه جدا آمده ای
     شهرت این است که هر  آمدنی، رفتنی است
    رفتنت خوش اگر این بار به جفا آمده ای
    این همه رنگ و حنا را به سر من نزن
    رنگ اینجا سیاهی است و خطا آمده ای....
     
    حسین وصال پور
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۳۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و جالب بود
    جسارتا روان بنظر نمی رسد خندانک
    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
    دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۳:۳۹
    درود و عرض ادب و ارادت بزرگوار
    نبض قلمتان تپنده
    موفق باشید خندانک خندانک خندانک
    جواد کاظمی نیک
    دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۳
    دورد برشما زبیا بود🌺🌺🌸🌺🌹🌸🌷🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0