دوشنبه ۲۸ آبان
قاصدک شعری از یسرا طهماسبی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۱۱۷۱۸۱
بازدید : ۲۸۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر یسرا طهماسبی زاده
آخرین اشعار ناب یسرا طهماسبی زاده
|
درود و عرض ادب
بیا که قاصدک امشب به تب گرفتار است
وجود لاله سراپا ز غصه تب دار است
شقایق از غم یاران نشسته در خُم خون
گل از خجالت دستان تو پر از خار است
به باغ بلبل و قمری دگر نمی خوانند
نگاه نرگس و سوسن همیشه بیمار است
صدای غرش ابر و خروش چشمه ی نور
برای شادی ما نه، ز روی تکرار است
کجاست کاسه ی صبری که هیچ سر نرود
که قلب حوصله هامان ز کینه سرشار است
صدای چلچله ها هم گرفت شد پر بغض
که واژه واژه غزل هم ز جور بیزار است
ردیف و قافیه هایم همیشه غمگینند
بیا که بی تو سرودم همیشه خونبار است
#یسرا طهماسبی زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت اسوه صبر و تقوی ، مظهر علم، عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت حضرت امیرالمومنین، علی بن ابیطالب علیه السلام ، مبارک باد