پنجشنبه ۱ آذر
آسمان خیال درد دارد(متاثر از سروده ی آزرده ام، از استاد عزیز محمد ترکمان-پژواره) شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۱۱۷۰۳
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۷۱
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
آسمان ِخیال، درد دارد
مُسکنی نیست!؟
آرام گیر نازنین
برای دیدن،
محتاج ِچشم مباش
آنگونه که
امواج ِدریا را
بلعیدی
ناگفته ها را
به باد ببخش
...
چشمهایم قربانگاه ِ
اشکهای تو
آرام
آرام تر ...
ساحره نیستم!
اما ....
آغوشی آکنده از شمیم مادری
و گیسوانی مخملی از رویای شبانه
به انتظار ِتوست
پروانه ی نگاهت را
به آغوشم بسپار
معجزه اینجاست...
مگر مـا هم خـــــدا " آدم " نبودیم؟
چو مـادر زاد ما را " خم " نبودیم!
(محمد ترکمان- پژواره)
متاسفانه موفق نشدم تصویر را کپی کنم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.