پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
تا همه را یکی
می خورد
حسرت یکی را
همه،
غم در دل همه
محبوس
می شود شادی
در " کِل " یکی
عروس...!
______
پ.ن:
کِل؛ یک واژه لری است
به معنی آغوش و بغل.
|
نقدها و نظرات
|
به امید هم آغوشی با دریا مثل شعع آب شدم هیچ رود مرا حتی تا مرداب هم نبرد!
سلام منوچهر جان در معیت شما جوان فهیم و ادیب عزیز از دیگر عزیزان حاضر نیز بسیار ممنونم...
... دلم خدایا لب می خواهد! تب دار لبی که آبم کند و رود رود در آغوش دریا خراب...
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان