جمعه ۲ آذر
واعظ شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۱۱۶۲۶۳
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
واعظ اندر خلوتی با خلعتی مهتاب دید
مه سیما چشم زهره درکویر دریا دید
ماه را میهمانی این چشمه ی زیبا فریب
فتنه این بار واعظی با چشم شیطان ها دید
دام پهن از چیست هوس تا خود به خود کردی قفس
چشم بر خویشتن نیانداختی زبس عیب ها دید
عقل را با پای دل در کوچسارش کرد گم
دل را یک باره در چنگال این طناز دید
پایه های نه فلک از خشت اول چون به پاست
چون هوا کردش بنا سیر خودش در نار دید
ادامه دارد....
|
نقدها و نظرات
|
: 2: | |
|
سلام برشما پاینده باشید بزرگوار | |
|
متشکرم استاد رضا پور | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است