جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
قاصدک
می کنی آن روی زیبا را ز من پنهان چرا
منکه در پای تو دادم جمله ی ایمان،چرا
پرچم دلدادگی افراشتم در کوی تو
جان جانم،بسته ای با دیگران پیمان چرا
از نسیم عشق روح ما ز تن پر می کشد
قاصدک را می نهی در پنجه ی طوفان چرا
سحر چشمت دارد از پی آتش ویرانگری
کرده ای عزم براندازی این سامان چرا
بازی عشق و جنون را باختم از ابتدا
نیک اقبالی توقّع دارم از پایان چرا
تا که شهد زندگانی می طراود از وجود
با وصالت شادمان کن نازنین ،هجران چرا
راز دل را برملا کردن نشان عاشقی است
واسع آشوب درون را می کنی کتمان چرا
سید علی کهنگی (واسع) اردیبهشت 1400
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی عزیز،ممنون از لطف شما | |
|
ارادتمندم آقای عزیزیان بزرگوار | |
|
سلام آقای رضوی عزیز،از لطف شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود