دوشنبه ۵ آذر
مداد رنگی شعری از رها فلاحی
از دفتر رهایی ۲ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۵:۵۲ شماره ثبت ۱۱۵۱۵۸
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب رها فلاحی
|
سیاه، قرمز، سبز،
آبی، بنفش، زرد،
رنگین کمانی در جعبه!.
#رها_فلاحی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب بود
به نام خداوند رنگینکمان..🌈😔😔