پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
می نشستم تا دیر وقت
در جای شلوغ
خیره شد چشمانم تا وقت طلوع
جز پنجره بیست سانتی هیچ ندید
وقت من شد صرف شعرنو
گاهی هم شعرتو
همه ی فکرم تو بودی
تا که
یک به یک دندانم پوسیده شد
بر سر هر دو دیده آب مروارید چیره شد
این قدر دولا و پهنا شدم
قلبم یکپارچه
با تو سنجیده شد
من که آب باز نیستم
مهربانی کن
آب داده ، آب تلخت را بردار
فرسنگ ها برو
منوچهر فتیان پور(راد)
|
|
نقدها و نظرات
|
حضور شما استاد در این صفحه برایم بسیار ارجمند است ممنون از شاگردنوازیتون | |
|
درود استادعباسعلی استکی(چشمه) خدا را شکر از اینکه هستید وصفحه شعر مرا می خوانید
| |
|
ممنونم از نگاه پر از مهرت | |
|
ممنونم از نگاه پر از مهرت | |
|
درود بر شما استادرحمان لونی عزیز شکر که شعرم به دل تان نشست حضورتان مستمر باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلسرودهای است بسیار دلانگیز؛
همراه با آرایههای ادبی