جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
خرحمالی
ارباب بزرگ نورانی
داده ای گربرماازسردانایی
زندگی.هستی ودنیایی
ازهمان اول
نزدخودبردی حورورعنایی
باقی اماهست گاو وخر.عنتر
جاهل ونادانی
هم وحوش مست عاصی وسرکش
شیروگرگ وببرروبه ومارویوزانی
گرزمین دادی
بحروبر دادی
بهرخرحمالی
می کشیم عمری بارغم بردوش
عابرپاییزوچاه وزندانی
این میان اما.عده ای چاپلوس
اهل رندبازی.اهل شیدایی
بهرچنددانه چندنفرمفلوک
می دهندآوازمرغ مینایی
عده ای اندک مخلص وعابد
اهل تقوایی
گرتودادی مان چشم وبینایی
بروحوش وخر.استروعنتر
مانمی فهمیم بزم وزیبایی
هرچه هست آنجاست
آن بلندبالاست
داری اربابم خلوت انسی
باملک.حوروپرنیا.پریایی...
باتقدیم احترام
بهاالدین داودپور.بامداد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود