جمعه ۲ آذر
غریب آشنا شعری از حانیه لرکی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۴۵ شماره ثبت ۱۱۴۰۸۷
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب حانیه لرکی
|
با همه شهر غریبه ام. سمت تو من دویده ام.راه نشان من بده جز تو کسی ندیده ام.مهر تو از دل نرود تا که نفس در سینه است. بیا به داد من برس این جان به لب رسیده است.
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از شما زنده باشید🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید 🌺🌺🌺
قالب آزاد هم قوانینی دارد
یکی از آنها وزن است
در قالب آزاد میتوان قافیه و ردیف داشت یا نداشت
مانند نیمایی
ولی " وزن" پای ثابت هر دو قالب نیمایی و آزاد است
میتوان با این فرمت پیشنهادی ، قالب شعر شما را آزاد نامید🙏
با همه کس غریبه ام
سمت تو من دویده ام
راه نشان من بده
جز تو کسی ندیده ام
مهر تو از دل نرود
تا که نفس به سینه است
بیا به داد من برس
صبر به سر رسیده است
این صرفا یک پیشنهاد است.
موفق باشید