سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    رفیق فاب

    شعری از

    حانیه لرکی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۱۱۵۳۵۸
      بازدید : ۱۶۲   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حانیه لرکی

    شاید فراموشت کنم شاید بگی چه سنگ دلم
    ولی شبا به یاد تو تا به سحر زار میزنم
    همه میگن چه غم داره این چشمای سیاه من
    بغض گلوم، نگم برات، شده رفیق فاب من💔🫂
     
     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۲۴
    درود بانو
    محاوره ای زیبایی است
    اگر با ملودی ساز شود، ترانه است
    جسارتا اشتباه تایپی ندارد؟ خندانک
    حانیه لرکی
    حانیه لرکی
    جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۲۸
    سپاس از شما🌹
    ارسال پاسخ
    زهره دهقانی ( شادی)
    پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۰۰
    سلام و درود
    زیبا بود 💐💐💐



    شاد باشید
    حانیه لرکی
    حانیه لرکی
    پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۱
    سپاس از شما🌹
    ارسال پاسخ
    سید امیر نجفی
    پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۱
    درود بر شما🌹🌹

    (بغض گلوم نگم برات شده رفیق فاب من)

    بسیار عالی و روان بود👌👏
    حانیه لرکی
    حانیه لرکی
    پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲
    ممنون
    سلامت باشید🌹
    ارسال پاسخ
    محمد قلی پور
    جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷
    🌹🌹🌹🌹🌹موفق باشید
    حانیه لرکی
    حانیه لرکی
    شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۴
    سلامت باشید🌹
    ارسال پاسخ
    ساسان مردوخی
    چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱
    موفقیتتون آرزوست🌹👏
    حانیه لرکی
    حانیه لرکی
    چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۲
    سپاس از شما
    لطف دارید🌹
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0