مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
دفاتر شعر فاطمه شایگان(هیراب)
آخرین اشعار ناب فاطمه شایگان(هیراب)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
بیا کلاهی ببافیم از آرزوهایمان
که تارش در محالات
وپودش ،ریشه در آوندهای زمان
گرمی اش آتشفشان عشق
ورنگش.....
گشاد هم باشد ،
چه بهتر!
لانه ای برای آرزوهایمان
نقدها و نظرات
سلام ودرودها سپاس از گرمِ نگاهتان مانا باشید
سلام ودرودها سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان پایدار مانید
سلام ودرود سپاس از نگاه پرمهرتان پیروز وموید باشید
سلام بانو حسینی عزیز سپاس از ،زیبا نگاه پرمهرتان پایدار باشید وسربلند
سلام ودرود سپاس از لطفتان
موفق وپیروزباشید
سلام وعرض ادب سپاس از نگاه پر مهرتان
سلام ودرود
سپاس از حضورتان
سلام ودرود جناب آقای فخوری بزرگوار سپاس از حضور ارزشمندتان مانا باشید
سلام وعرض ادب جناب آقای زارع بزرگوار سپاس از نگاه استادانه ی شما پیروز وموید باشید
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود