جمعه ۲ آذر
شهرزاد شعری از محمدرضاذکاوتمند
از دفتر قصه دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۹ شماره ثبت ۱۱۳۶۳۹
بازدید : ۵۶۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمدرضاذکاوتمند
آخرین اشعار ناب محمدرضاذکاوتمند
|
گاهی فقط محتاج چند حرف عاشقانه ام
لبریز دلتنگی و گریه های کودکانه ام
بگو به من تمام قصه های عاشقانه را
تو شهرزاد قصه گو به ناله ی شبانه ام
تویی نسیمی از بهشت ِ شعرهای خلوتم
در این ترانه ها بمان سفیر شاعرانه ام
نفس نفس دویده ام کنار تو رسیده ام
همنفس ِ عزیز من تکیه بزن به شانه ام
نهایت ِ نجابتی،نماد پاکی ام تویی
حالا ذکاوت عاشق است عاشق بی بهانه ام
محمدرضاذکاوتمند
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب و احترام همیشه سلامت و شاد باشید سپاسگذارم💐💐💐💐 | |
|
درود و عرض ادب همیشه سلامت و شاد باشید سپاسگذارم از نکته سنجی حضرت عالی💐💐💐 | |
|
درود وعرض ادب همیشه سلامت و شاد باشید سپاسگذارم💐💐💐💐 | |
|
درود وعرض ادب و احترام سپاسگزارم💐💐💐💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.