پنجشنبه ۱ آذر
اندیشه شعری از محمدرضاذکاوتمند
از دفتر قصه دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۱۱۴۱۳۴
بازدید : ۲۱۰ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمدرضاذکاوتمند
آخرین اشعار ناب محمدرضاذکاوتمند
|
قلب صد دلداده را ازآرزو پُر خون کند
تایکی را کام حاصل زآن لب میگون کند
هربیابانگرد را درسرهوای دوست نیست
حلقه گیسوی لیلی قیس را مجنون کند
ماه من خورشید را حُسنش کشداندر شفق
در چمن ازتاب می گر چهره را گلگون کند
گر به نقد جان دهدیک بوسه از لعل لبش
روشن است این نکته آن مه خویش را مجنون کند
در یم اندیشه باید شد به دانش غوطه ور
ورنه هر کس را تو بینی نکته ای موزون کند
همچوحاتم گرغنی بر حال مسکین بنگرد
روزگارش خاک ره چون ثروت قارون کند
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما دوست عزیز همواره سلامت باشید وشاد 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐💐💐 | |
|
درود بر شما با عرض ادب و احترام ، سپاسگزارم 💐💐💐💐💐🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود برشما خانم علیان سپاس از نگاه گرم شما💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.