جمعه ۲ آذر
دوستت دارم شعری از فاطمه مهری
از دفتر خط خطی های دلم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۳۹ شماره ثبت ۱۱۳۵۲۴
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مهری
|
تورامانند جانم دوست دارم
تورا چون سوی چشمم دوست دارم
تورا مانند آن حرف نگفته
درون بغض وآهم دوست دارم
تورا مانند آن ابر بهاری
که بغضش ماند ودر آخر نبارید
تورا چون سایه سار بید مجنون
همان وقتی که مجنون را نفهمید
تورامن می پرستم،دوست دارم،دوست دارم
#فاطـــمہ مهری
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما جناب استکی بزرگوار سپاسگزارم | |
|
درود وسپاس بیکران ماه بانو جان | |
|
درودها از بن جان جناب مزینانی عزیز مانا باشید و مهر گستر | |
|
درود و سپاس بیکران جناب الهی گرامی سپاس از مکث نگاهتون به مهر خواندید مانا باشید و پدرام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جهان متحیر از نهضت اربعین انگشت به دهان گرفته
و شیعه را تحسین میکند
"خوشا دردی! که درمانش حسین(ع)است
خوشا راهی! که پایانش حسین(ع) است"
اربعین حسینی تسلیت باد