سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
آخرین اشعار ناب وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
|
ما که گفتیم خریدار غم روی توییم
دست و پا بسته و رهبان ره کوی توییم
دل خون گشته ما شرح دهد حال درون
بی هوا رفته دل و باز هوای جوی توییم
مست مستیم به یک جرعه زجام لب تو
روز و شب درده کش قامت دلجوی توییم
دل رم دیدهء ما را نتوان بست به بند
ما همان صید رها گشته ز بازوی توییم
سرمه ی چشم کنیم، خاک ره کوی تورا
نشئه از عطر غلیظ گل شب بوی توییم
دل به دریای پریشان و سیاهی زده ایم
غرق در هر گره از تاب و فرِ موی توییم
چه نیازست به اعجاز، تو خودِ معجزه ای
از همان روز ازل سِحر به جادوی توییم
نیست حاجت به طواف حرم دوست بدان
سالیانیست چو (نی) طائف ابروی توییم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی ممنونم از لطف همیشگی شما | |
|
درود بر شما ممنونم از حسن توجه و نقد سازنده شما در اولین فرصت ویرایش خواهد شد سپاس 🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود بر شما بانو زیبا حضور پر مهر شماست 🙏🙏🙏🙏 | |
|
سپاسگزارم از حسن توجه شما دوست عزیز🙏🙏🙏 | |
|
درود بر شما بانو سپاسگزارم 🙏🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد