سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
آخرین اشعار ناب وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
|
سلام معشوقه نازم، تمام شوق پروازم
سلام زیبای رازآلود، تجلی بخش اعجازم
منم آن عشق دیرینت
کجایی عشق کم نوری، هنوزم عشقتم زوری
و یا عاشق شدی بازهم از اون عشقهای مجبوری
به دور از رسم آیینت
شنیدم مست و مدهوشی و هر دم باده مینوشی
و از بس پر ز احساسی لباس نور می پوشی
با اون لبخند شیرینت
خدا رو شکر خوشبختی، بدور از غصه و سختی
تمام آرزوم این بود یه روزی، لحظه ای، وقتی
سبک شه بار سنگینت
من اما پشت دیوارم شبا تا صبح بیدارم
یه آهنگ قدیمی و من و عکساتو سیگارم
به یاد چشم رنگینت
به ظاهر خیلی آبادم، تو عکسام از غم آزادم
ولی یاد تو و عشقت، سراسر داده بر بادم
میان ماه و پروینت
من از عشق تو گشتم پیر در این گرداب عالمگیر
تو بودی لیلی دلها و من مجنون در زنجیر
به بندِ رویِ سیمینت
ادر کاساً و ناولها، به قول حضرت دلها
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
زتاب و جعد مشکینت
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانو زیبا حضور پر مهر شماست در خصوص سبک هم بین مسمط و مستزاد همیشه این مشکل برای من هست سپاس از مهرتون | |
|
درود استاد عزیز ممنونم از لطف شما | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر شما استاد عزیز و بزرگوار ممنونم از حسن توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و خواندنی بود
در ضمن قالب اشتباه انتخاب شده..
سروده شما.. مستزاد است