سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
آخرین اشعار ناب وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
|
به مژگانت زدی بر جان، تلنگرهای ریزت را
بدوز امشب فقط بر چشم من، چشمان هیزت را
به این امید ماندم، شاید از این راه برگردی
و درمانی کنم با روح خود، ذهن مریضت را
بمانی پیش من در سرزمینی دور از کنعان
و چون یوسف کنی تعبیر، رویای عزیزت را
برایم مُشک آوردند که از خاطر بَرَم بویت
ولی من خوب یادم هست، آن عطر غلیظت را
پر از گرد و غبار است آسمان، ابری نمی بارد
بیاور آسمان بعدِ بارانُ و تمیزت را
از آن روزی که رفتی تو دلم آغوش میخواهد
((در آغوشت بگیر معشوقه ی مردم گریزت را))
دوباره شعر (نی) بی تو ، بیت آخرش خالیست
بگو آن شعر های مبهم و ضد و نقیضت را
|
نقدها و نظرات
|
همینطور مصراع ۷ که یک «که» اضافه وزن دارد.
| |
|
درود بر شما ممنونم از نقد بجا و سازنده شما | |
|
ممنونم از لطف شما بانو | |
|
درود بر شما استاد استکی عزیز ممنونم از حضور پرمهرتون | |
|
درود بر شما قطعا ویرایش میکنم ممنونم از نقد سازنده شما | |
|
درود بر شما بانو زیبا حضور پر مهر شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 🌺🌺🌺
فقط مصرع ۱۲و ۱۳ نیاز به ویرایش وزنی دارد🙏