يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا حاج محمد علی (جلیلی)
آخرین اشعار ناب علیرضا حاج محمد علی (جلیلی)
|
..... شکست عشق .....
از ژرفای این دل
بنوش طعم تلخ حقارت من
حرفها دارم با تو
بشنو آوای جانسوز حکایت من
بارها و بارها گیسوی شعر را برایت بافتم ،
چه بسیار رنگین کمان مهتاب را
در قاب دلت به تصویر کشیدم .
آنقدر از تو گفتم
که شکوه ترانه به حسادت افتاد .
آنقدر از تو نوشتم
که برق حسرت در چشمان مرغ سحر
سوسو گرفت .
صدای شکست عشق را می شنوم
از این همه سراب در خاموشی گریستم .
ای کاش می دانستی
من همان فرهادم
که کوه غم را
در خود به زنجیر کشیدم ،
ولی افسوس که دانستم
تو با شیرین شیرین گفتنم
هرگز نمی مانی ./
|
نقدها و نظرات
|
سلام خاتون شعر سپاسگزارم از لطف حضرتعالی و خوشحال که در جمع بزرگان هستم | |
|
سلام خاتون شعر تابان باشید تا ابدیت | |
|
سلام و ارادت عالیجناب شعر ممنونم از لطفتون خوشحالم که در جمع اساتید هستم | |
|
سلام عالیجناب شعر سپاسگزارم از لطف حضرتعالی می آموزم از شما بزرگان | |
|
سلام و ارادت خاتون شعر سپاسگزارم از لطف و سخاوت حضرتعالی عمرتان به هزار | |
|
سلام و ارادت عالیجناب شعر ممنونم از لطف و محبت حضرتعالی زندگی تان جاوید | |
|
سلام و ارادت عالیجناب شعر ممنونم از سخاوت حضرتعالی تابان باشید تا ابدیت | |
|
سلام و ارادت خاتون شعر ممنونم از لطف و سخاوت حضرتعالی تابان باشید تا ابدیت | |
|
سلام و ارادت عالیجناب شعر ممنونم از سخاوت حضرتعالی تابان باشید تا ابدیت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
به جمع انجمن ناب خوش آمدید
شعرزیبایی بود