يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا حاج محمد علی (جلیلی)
آخرین اشعار ناب علیرضا حاج محمد علی (جلیلی)
|
..... گرفتار لحظه .....
من در میان شعر و عشق گیر افتاده ام
نمی دانم شاعرم که از عشق می گویم
یا
عاشقی که شعر می سراید
هر چه هست
زخم شب است بر کبودی واژه هایم
سرمست از فتح کلماتی
که صدای قطره های ستاره
بر لالایی کاغذم شنیده می شود
نقش رد پای من
در وعدگاه عشق تو
تا پایان جهان به یادگار خواهد ماند
من شاعر شعرهای تلخی هستم
که حادثه بودن تو
چنین مرا به دام انداخته
من گرفتارم
نمی دانم شعر را برایت بگویم
یا عشق را به پایت بریزم
این لحظه برایم غمین است
بی حرف می مانم
تا رسیدن به تفسیر زمان ./
|
نقدها و نظرات
|
برایم عشق می ریزی درون استکانِ دل برایت لقمه می گیرم، برایت شعر می خوانم
(بیتی از غزلی) | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.