جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... نوشدارو به سهراب می رسید اگر آب
به راهیان آفتاب!
نه سری در مرو سنگین می شد نه دشتی
در نهاوند از " لاله " رنگین...
.
.
.
آسیابـی در گرگان
با خون نمی گشت از چشمانی قشنگ
میدانی در کرمان، گریان و دل تنگ!
|
نقدها و نظرات
|
... سلام بانوی واژه ها ممنونم
| |
|
... سلام استاد خوب سپاسگزارم...
| |
|
... سلام بله جالب بود! فارغ از " قانون مولف مرده " کاش اجازه داشتم شعرم را خود نقد کنم و واژه واژه که همه هم کلیدی هستد معنی... شاهزاده خانوم شعر امروز دیگر نه ساده است و نه شاعر امروز نیز ادامه دهنده راه شاعران پیشین... لذا تا شاعر زبان خاص خود ثبیت نکند، شاعر نیست! ممنونم
| |
|
... سلام نگاهت بلند است و افکارت جهانی...
| |
|
... سلام آقا مجتبی عزیز احسنت لااقل یکی پیدا شد نگاهی هر چند کوتاه به شعر داشته باشد...
| |
|
... بسیار ممنونم..........
| |
|
. ... سلام قدردانم این تفکر هستم... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما استادترکمان ارجمند
کوتاه زیباو پرمعنایی بود