سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        شاعرانه‌های نقاشی ۱۴ و ۱۵

        شعری از

        شبنم حکیم هاشمی

        از دفتر شاعرانه‌های نقاشی نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۵۹ شماره ثبت ۱۱۲۱۵۴
          بازدید : ۱۶۸   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        ۱۴
        نقاش 
        سرچشمه‌ی روشنایی را 
        پیدا کرده بود
        وقتی در میان تاریکی 
        یک شمع روشن 
        ترسیم کرد! 
        ................. 
        ۱۵
        رنگ خنده داشت
        آفتابی که تابید! 
        و عطر گریه داشت 
        بارانی که بارید! 
        نقاش
        رنگ خنده‌اش را
        و عطر گریه‌اش را 
        تصویر کرده بود! 
        .................. 
        شبنم حکیم هاشمی
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        م فریاد(محمدرضا زارع)
        يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۳
        درود نقاش ِ شاعر خندانک
        هر دوشون زیبا بودن خندانک خندانک خندانک
        نگاه کردن به آثار هنری با دیدگاه روانشناسانه خندانک
        بقول سهراب:
        چشمها را باید شست
        جور دیگر باید دید
        واژه را باید شست
        واژه باید خود باد
        واژه باید خود باران باشد...
        (زنده یاد سهراب سپهری)

        زنده باشید خندانک
        سارا (س.سکوت)
        يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵
        درودتان نازنین شبنم عزیز
        بسیار زیباست نقش قلمت
        افرین خندانک خندانک
        مانا باشی به مهر وعشق خندانک خندانک
        احسان فلاح رمضانی
        يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۲۵
        درود بر شما خندانک
        بسیار زیباست خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۶
        زیبا
        وبردل نشست
        هزاران درودتان باد
        شاعرگرامی
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تکتم حسین زاده
        دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰
        زیبا بود بانوی عزیز
        ⚘⚘⚘
        شبنم حکیم هاشمی
        چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۸
        سپاس بسیار از محبت دوستان😊🌺🌺🌺🌺
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0