سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر سید محمد حسن فقیه( البیان)
آخرین اشعار ناب سید محمد حسن فقیه( البیان)
|
خاندانی از قافله نور رسید
کوکب رستاخیز نبی بر پا شد
همه در هم همه ای در تصویر
برگ سبزی به بهاری وا شد
عرش از سر شوق
تافته ای را بافید
خَم آکنده ز بی تابی حق
بر سر خُم تابید
سفره ای از عشق دمید
سر زلف عاشقان را پیچید
عرش و افلاکیان در جنبش
نرم انگشت سرور از خورشید
وعده ای را میداد
وعده این است عدلی از راه رسید
جویباران چشمه ساران جهان
عرصه ای از لطف ازل می بینند
و در آن نام خدا در رخ او
جلوه ای از حق جهید
عصر آن روز بزرگ
عقده ای از بیم امید
رخ نااهلان را سخت به کف هممالید
و در آن آتش روز
عطری از بوی بهشت ، سرد رسید
آیه ای وحی کنان بردل اکرم تابید
وقت اتمام و تمام همه دین رسید
شور بی وصف دل انگیزی بود
خبر از کوکبه اشراق علی می داد
وعلی مولا شد
و چه عیدی برتر از عید غدیر
که علی دست خدا
مهری از رنگ خدا
و رخ خندان خدا
رحمتی از وعده حق
بر سر مشتاقان شد
به همین مهر سجودش
بههمین رکعت الطاف وجودش
و به خورشیدی که سر تعظیم آمد
نیست نامی برتر از نام غدیر.
سید محمد حسن فقیه (بیان)
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان خدمت شما ادیب ارجمند سپاس از توجهتون🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درودها بزرگوارید، ممنون از ابراز لطفتون پاینده و برقرار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود بر شما شاعر گرانقدر 🌹 از ابراز لطفتون سپاس بسیار🌹🌹 درپناه حق پاینده و برقرار باشید🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود شاعر گرانقدر🌹🌹 سپاس از زیبا نظرتان 🌹🌹 پاینده و برقرار باشید🌹🌹 | |
|
درود و سپاس فراوان از ابراز لطفتون شاعر گرامی و گرانقدر🌹🌹 پاینده و برقرار باشید🌹🌹 | |
|
درود و سپاس فراوان شاعر گرانقدر🌹🌹 پاینده و برقرار باشید🌹🌹 | |
|
با سلام و احترام شاعر گرامی🌹🌹 سپاس از ابراز لطفتون 🌹🌹 شاد و سرافراز باشید.🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید .