سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر سید محمد حسن فقیه( البیان)
آخرین اشعار ناب سید محمد حسن فقیه( البیان)
|
در میان سکوت غریبانه شب
آسمان کربابیل
سخت تر از سنگ و رنگینتر از خون
چشم انتظار آغوش هدیه ایست
که جهان هم هیچ به خود ندیده بود
قطعه ای از بهشت می بینم
جامانده بر بوم خشک و بی روح زمین
مهیا شده تا تر کند و سیراب کند
عطش قطعه ای از آن به خون
وه چه هیجان دارد این رویداد
که می روید از آن نیزه و شمشیر
میوه ای می دهد از ظلم به باغ
میوه ای با طعم درد و مزه تلخین
چیدن این همه تن از یک باغ
بهایی دارد سخت سنگین
لیک در میان این همه تن فرقیست
فرقش روی آن ردی زخون جاریست
و در صورت افسون این نقش
هرچه بیشتر می جویم
جای خنجر از پشت برگلویش باقیست
سید محمد حسن فقیه (بیان)
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانوی گرامی و شاعر گرانقدر بسیار سپاسگذارم از شما 🌹 شاد و سربلند باشید.🌹 🌹🌹🌹
| |
|
درود وسلام شاعر گرانقدر جناب استکی عزیز🌹🌹🌹 سپاسگذارم از شما🌹🌹🌹
| |
|
درود بانوی ادیب و گرامی ممنون از توجهتون و نگاه ادیبانه تان🌹🌹 تسلیت میگم خدمتتون ایام سوگواری آقا ابی عبدالله (ع)🥀🥀🥀🥀🥀🥀 | |
|
جناب قنبرپور ایام سوگواری آقا ابی عبدالله علیه الاف التحیة و السلام روخدمت شما وهمه شاعران عزیز تسلیت عرض می کنم 🏴 السلام علی الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.🏴 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود