پنجشنبه ۱ آذر
می ترسم شعری از فردین صمدی
از دفتر پر شکسته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۱۱۱۵۰۵
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب فردین صمدی
|
دلم پا پس بکش دست از سرم بر دار می ترسم
از احساسی که دارد می شود تکرار می ترسم
فقط یک تکه دل مانده نهانش میکنم اما
هنوز از چشم های مشکی عیار می ترسم
زلیخا تا نگاهم کرد دل لرزید اما حیف
من از بی آبرویی پیش بوتیفار می ترسم
مرا تاب فراق دیگری را نیست بعد از او
اگر محتاج گل هستم ولی از خار می ترسم
نگفتم که شبیه او شدی که دوستت دارم
من از تنهایی تلخ پس از اقرار می ترسم
صدایش خنده اش اشکش نگاهش لحظه ی آخر
به شدت از مرور آخرین دیدار می ترسم
به خورشید وصالش پشت کردم تا رها باشد
من از این سایه ی افتاده بر دیوار میترسم
قلم در دست می گیرم کمی خالی شوم از او
شب است از هجمه ی بی وقفه ی افکار می ترسم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود بر شما استاد سبک هندی کجا و خط خطی فردین کجا ... مهرتان مانا | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس دوست عزیز | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود بر شما دوست عزیز سپاس مهرتان هماره مانا | |
|
درود بر شماجز این نیست | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
سپاس | |
|
درود بر استاد عزیز سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود بزرگوار عید غدیر مبارک | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی واقعا هر مصرع حرفی برای گفتن داشت
بدون تکرار .
عاشقانه ای زیبا .
درود ها .
خوشحال شدم در صفحه ی جنابتان بودم .