جمعه ۲ آذر
من شعری از فردین صمدی
از دفتر پر شکسته نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۱ شماره ثبت ۱۱۲۵۶۹
بازدید : ۲۲۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فردین صمدی
|
تنی که خسته شده از منی که در آن است
منی که خسته شده از تنی که در آن است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.